Annons:
Etikettegna-erfarenheter
Läst 2745 ggr
wildchild001
5/2/15, 8:23 AM

Jag vill höra era historier!

Som rubriker lyder hade jag jätte gärna velat höra hur EFT har hjälp er i era liv. Det kan vara allt från småsaker som att man äntligen lyckats få till den där golf svingen, huvudvärken är borta eller att man fått en fantastisk relation med sin partner. Alla historier är välkomna! Skriv en kommentar här nedan eller starta en ny tråd och berätta!

The animals of the world exist for their own reasons. They were not made for humans anymore than black people were made for white, or women created for men

Annons:
gardit
6/1/15, 10:52 PM
#1

Jag är total nybörjare på eft, har testat några olika videoklipp av ren nyfikenhet. Men i morse fick jag en kraftig huvudvärk / migrän. I vanliga fall tar jag en rejäl dos värktabletter och sover några timmar, men idag hade jag inte möjlighet till det. Jag testade i stället att knacka samtidigt som jag intalade mig att jag duger som jag är och att jag är full av tillit inför framtiden. Huvudvärken dämpades betydligt, nästa gång börjar jag tidigare och knackar mer ihärdigt, nu när jag vet att det funkar:)♡♡♡ De senaste dagarna har jag knackat på mirakel här: http://www.successeducation.se/index.php/eft Idag kom katten fram och var nyfiken, vad händer? …. kan ni tänka er att försöka följa ett videoklipp samtidigt som en livlig tass försöker fånga den som rör sig på skärmen… jag fick ett gott skratt i alla fall :D

wildchild001
6/8/15, 7:12 PM
#2

Vad kul att det fungerade för dig!

The animals of the world exist for their own reasons. They were not made for humans anymore than black people were made for white, or women created for men

Upp till toppen
Annons: