Annons:
Etiketterforumhjälptekniska-frågor
Läst 1550 ggr
wildchild001
2015-05-02 08:29

Åsikter om sajten

Hej allihopa! Hoppas ni alla trivs här! Jag skulle vilja höra från er vad ni tycker om sajten. Vad tycker ni bäst om? Kan något förbättras? Förslag på förändringar och vad som kan tillföras på sajten? Kommentera nedan!

The animals of the world exist for their own reasons. They were not made for humans anymore than black people were made for white, or women created for men

  • Redigerat 2020-09-09 09:52 av JRSN
Annons:
JonasDuregard
2015-05-18 07:23
#1

Får man skriva inlägg som är kritiska mot EFT eller mot hur EFT används? Om inte borde du kanske ha en regeltråd där du skriver att det är förbjudet.

wildchild001
2015-05-18 07:41
#2

Självklart, var vänlig håll god ton dock. Ditt föregående inlägg togs bort pga att EFT inte nämndes en enda gång i intervjun, därför tyckte jag inte den passade här inne. Däremot talade de om hypnos och "tidigare liv terapi", vilka jag faktiskt har testat och kan hålla med dig om att de inte fungerar alls, det gjorde de inte på mig iaf. EFT däremot har hjälpt mig otroligt mycket, och det är anledningen till att jag startat denna sajten, för att hitta andra människor som också utövar EFT och för att kunna diskutera och dela tips och ideer. Jag är ingen expert på EFT men tycker det är otroligt intressant och har än så länge bara goda saker att säga om det. Hoppas det besvarar din fråga.

The animals of the world exist for their own reasons. They were not made for humans anymore than black people were made for white, or women created for men

JonasDuregard
2015-05-18 08:43
#3

Så du tog bort den för att du "inte tycker den passade", och då syftar du på en länk till ett radioinslag som fanns med i slutet av mitt inlägg? Kunde du tagit bort länken men behpllit resten av tråden? Jag hade främst med den som bakgrundsinformation, om du vill kan jag länka direkt till enskilda EFT-terapeuter istället men jag trodde inte du skulle gilla det. 

Angående radioinslaget så ingick det EFT-terapeuter bland dem som påstod sig kunna behandla självmordsbenägna patienter.

wildchild001
2015-05-18 09:14
#4

Var exakt i reportaget pratar de om EFT? Jag har lyssnat igenom hela men har inte kunnat hitta det någonstans.

The animals of the world exist for their own reasons. They were not made for humans anymore than black people were made for white, or women created for men

JonasDuregard
2015-05-18 09:24
#5

#4 De nämner inte EFT, men det ingick EFT-terapeuter i underlaget. 

Men det är inte det som är huvudfrågan, utan att du raderade en hel tråd för att du tyckte att en länk i trådstarten inte hade tillräckligt stark koppling till EFT. 

Kunde du inte nöjt dig med att skriva ett inlägg i tråden så kunde jag fått förklara kopplingen till EFT? Att radera hela tråden känns minst sagt drastiskt, och ger en bild av att du inte alls tillåter kritik mot EFT.

wildchild001
2015-05-18 09:33
#6

Du får jättegärna starta en ny diskussion, men se till att det är EFT som diskuteras då och blanda inte in en massa andra terapier, det är bättre att isåfall ta det på ett mer passande forum.

The animals of the world exist for their own reasons. They were not made for humans anymore than black people were made for white, or women created for men

Annons:
JonasDuregard
2015-05-18 17:22
#7

#6 Varför får tråden om "network care" vara kvar om det är förbjudet att "blanda in andra terapier"? 

Du borde nog rannsaka dig själv lite djupare om varför du tog bort tråden. Och kanske återpublicera den.

Upp till toppen
Annons: