Annons:
Etikettolika-tekniker
Läst 1348 ggr
wildchild001
5/2/15, 8:48 AM

Vilken teknik gillar ni mest?

Hej alla! Än sålänge har jag bara testat på Gary Craigs EFT och Robert Smiths Faster EFT och jag gillar de båda skarpt. Faster EFT har blivit en favorit för jag tycker den metoden är något snabbare och går direkt till problemet. Det finns dock en hel uppsjö av metoder där ute och jag skulle vilja höra om ni har någon favorit? Vilka olika tekniker har ni provat? Fanns det någon ni gillade mer eller mindre? Berätta!

The animals of the world exist for their own reasons. They were not made for humans anymore than black people were made for white, or women created for men

Annons:
Sanyara
5/21/15, 3:15 PM
#1

Min favorit är  Brad Yates.
Om man trivs med hans knackningsrundor så är det lätt att direkt hitta just det ämnet man vill arbeta med just då på YouTube.

Han har också några videor som är 'quick' om man vill ha snabb hjälp och har lite ont om tid.

Han är lätt att följa eftersom han lägger in lagom lång paus mellan varje fras så att man hinner att själv upprepa den och/eller om man själv vill översätta och uttala den på sitt modersmål istället.

Be the change you wan´t for the world.

wildchild001
5/21/15, 4:21 PM
#2

Ja Brad Yates är riktigt bra! Brukar ofta köra EFT till hans videor! :)

The animals of the world exist for their own reasons. They were not made for humans anymore than black people were made for white, or women created for men

Upp till toppen
Annons: