Annons:
Etikettinspiration
Läst 1420 ggr
wildchild001
5/2/15, 9:32 AM

Ett rikt liv helt utan spärrar

Föreställ er att ni kan få precis vad ni vill i livet. Ni vaknar upp en dag och plötsligt är alla spärrar borta. Rädslor, måsten och plikter är som bortblåsta. Ni är fria till att kunna göra precis allt det där som ni drömt om. Tankeställningar som "Jag kan inte", "Jag duger inte", "Det kommer aldrig att gå" finns inte. Vad skulle du göra? Om du visste att du skulle lyckas med precis allt du bestämde dig för att göra i livet, vad skulle du göra? Resa jorden runt? Starta det där företaget du alltid velat göra? Skriva en bok? Utforska rymden? Kommentera här nedan och låt oss inspirera varandra. Dröm stort!

The animals of the world exist for their own reasons. They were not made for humans anymore than black people were made for white, or women created for men

Annons:
Devana
5/13/15, 3:54 PM
#1

Jag skulle först resa jorden runt, sen bosätta mig i england och plugga vidare till forskare.. Vilket är precis det jag planerar att göra! 😃

wildchild001
5/13/15, 4:58 PM
#2

Åh! Planerar också att bli forskare! Dock när jag är något äldre. Vad vill du forska inom?

The animals of the world exist for their own reasons. They were not made for humans anymore than black people were made for white, or women created for men

Devana
5/13/15, 6:15 PM
#3

#2 Kul!! Jag vill forska inom bevarandebiologi, främst då arter som ofta blir förbisedda som t.ex. bin och amfibier (inte söta/fluffiga nog..? 😕). Utan dem - inget oss!

Lina Strindlund
5/13/15, 10:04 PM
#4

Humlor är gulliga :) är inte de ett slags bi? :)

Alltså, jag skulle helt enkelt göra sånt som gör mig lycklig. vara i naturen, pyssla med djuren, resa till ett land där det växer en massa exotiska goda frukter och bara ligga i en hängmatta och äta frukt! :D Sen hem till Sverige igen och starta ett företag som får alla att bli veganer! Importera ännu bättre frukt, mogna och inte halvdana som vi är vana vid. WOW. DET vore en dröm.


Medarbetare på Rexkanin iFokus och Omplacering iFokus.

Mina största intressen är Hälsosam livsstil, Djurens välfärd och Kristen tro. 

Anterrabae
5/15/15, 10:21 AM
#5

Jag skulle driva ett självförsörjande litet lantbruk, med många typer av djur, odla och sånt. Bygga, fixa och dona.

//Ida

Sajtvärd för Kost , Hypermobilitet Och Synskadade

kena10
5/16/15, 1:01 PM
#6

Både rymdforskning och självförsörjande litet lantbruk är två drömmar jag har haft hela livet. Även att jag skulle ägna mej åt dans.

Annons:
Upp till toppen
Annons: