Annons:
Etikettegna-erfarenheter
Läst 1618 ggr
wildchild001
2015-05-18 07:50

Hur har EFT hjälpt er?

Jag skulle vilja veta vad ni lyckats bli av med eller få in mer av i era liv med hjälp av EFT? Jag själv har lyckats få bort ryggvärk jag haft i över 10 år, akne, min IBS försvann efter bara en runda av EFT och har även lyckats släppa många traumatiska minnen från min barndom. På köpet sover jag bättre, mår allmänt mycket bättre och självförtroende har växt ordentligt. Så nu vill jag höra! Vad har EFT gjort för er? :)

The animals of the world exist for their own reasons. They were not made for humans anymore than black people were made for white, or women created for men

Annons:
Skogshumblan
2015-05-18 17:23
#1

Då eft var relativt nytt här i Sverige i slutet av förrå årtusendet fick jag prova det mot traumatiska minnen, ångest och en kraftig depression. Jag kan ärligt säga att jag inte trodde på det. Idag vet jag att det gör det. Får man tipsa så är mitt tips att googla Madeleine Magnusson och köra hennes knacka på mirakler. Ställer om en de mest mörka dagarna och stunderna i livet!

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

wildchild001
2015-05-19 16:00
#2

Vad roligt att höra att det fungerade så bra för dig! :) Du får gärna starta en ny tråd och berätta mer, skulle vara jätteintressant att höra om dina upplevelser! Ja, Madeleine är bra! Om du tittar under fliken "Inspiration" så ligger hennes video om mirakel uppe där!

The animals of the world exist for their own reasons. They were not made for humans anymore than black people were made for white, or women created for men

Skogshumblan
2015-05-19 16:02
#3

Ja det kan jag gärna göra men jag hinner och orkar inte före min ledighet börjar i sommar. Så bra att fler upptäckt Madeleine! Tack än en gång för en bra sajt!

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Upp till toppen
Annons: