Annons:
Etikettegna-erfarenheter
Läst 2307 ggr
wildchild001
5/28/15, 7:58 PM

Helt otroligt

Måste bara berätta om något helt otroligt jag var med om igår. Jag skulle precis sätta mig ner för att äta och fick plötsligt ett ordentligt magknip. Först tänkte jag att det säkert skulle gå över om jag bara gav det några timmar, men så kom jag på idén att testa EFT på det, jag hade inget direkt att förlora. Jag började med att bläddra i Louise Hayes bok "Du kan hela dig själv" som förklarar att magproblem oftast hör ihop med en oro inför framtiden, vilket faktiskt stämmer ganska bra inpå mig just nu. Så jag började knacka och redan efter att ha sagt första set up frasen "Även fast jag är orolig inför min framtid så älskar och accepterar jag mig själv ändå" så kände jag hur hela magpartiet slappnade av och magknipet försvann helt och hållet, det var som magi! För säkerhetskull knackade jag några rundor så att det inte skulle komma tillbaka och det har det fortfarande inte gjort. Jag har många erfarenheter av att EFT fungerar, men aldrig så hör snabbt, jag blev helt paff! Någon annan som upplevt liknande?

The animals of the world exist for their own reasons. They were not made for humans anymore than black people were made for white, or women created for men

Annons:
Skogshumblan
5/28/15, 7:59 PM
#1

Men så härligt. Jag är inte förvånad men glädjs med dig.

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Cindy-
5/28/15, 10:28 PM
#2

Underbart! Det är så härligt när man får bekräftelse på att något fungerar.

Anterrabae
5/31/15, 12:34 PM
#3

Det är fantastiskt när man kommer på att man faktiskt har verktygslådan för att lösa sånt som dyker upp! Bra jobbat och tack för att du påminner om hur effektivt och "lätt" saker kan lösa sig. Jag knackade här om veckan för trygghet och ekonomisk stabilitet. För att jag inte skulle oroa mig över mat på bordet etc. Och på några timmar löste sig allt, för denna månaden. Så underbart!

//Ida

Sajtvärd för Kost , Hypermobilitet Och Synskadade

wildchild001
5/31/15, 11:19 PM
#4

Vad fantastiskt! Det bevisar verkligen att vi kan skapa precis vad vi vill här i livet, sålänge vi bara lyckas släppa våra blockeringar.

The animals of the world exist for their own reasons. They were not made for humans anymore than black people were made for white, or women created for men

Upp till toppen
Annons: